28/04/2017
La cantata "El Follet valent" omple el Paranimf de Cervera de nens i música

El passat dijous 27 hi va haver la IV edició de la cantata que treballen conjuntament les escoles Josep Arques, Jaume Balmes i Savines de Cervera, a més de l'Estel de Sant Guim amb el professorat del Conservatori. Amb l'objectiu de treballar el cant coral d’una manera col·lectiva i la cohesió social de tots els alumnes de 4t de primària, es fa aquest concert amb públic i acompanyament instrumental en directe a càrrec dels professors del Conservatori.

La cantata d'aquest any ha estat "El follet valent", de Núria Juanet, Clara Ripoll i Rosa Nogué, que ha congregat més de 150 alumnes dalt de l’escenari del Paranimf de la Universitat i més de  300 nens també com a públic que s'han afegit a una de les cançons.

Cada any es fa una sessió de treball i de coordinació musical a principis de curs i posteriorment, la directora coral del Conservatori de Cervera, Núria Mas, ajudada per algun professor més fa un assaig a cada escola per fer el seguiment. D'aquesta manera s'uneixen en una mateixa línia educativa els professors de les escoles i del conservatori oferint un concert final col·lectiu que per molts nens, nenes i pares és una gran i vivencial descoberta del cant.