07/12/2018
L'orquestra Andreví assisteix a un concert de l'OBC

Els alumnes de l'Orquestra Andreví del Conservatori Professional de Música de Cervera van visitar, dissabte 24 de novembre, el Museu de la Música a Barcelona. Van arrodonir el dia assistint a un concert de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya a l’Auditori, en el que representà una gratificant sortida musical.

Us deixem, a continuació, un text redactat per Maria Solé, una de les alumnes que va participar d'aquesta activitat.

Van ser dos minuts, dos minuts aproximadament on tot un auditori ple aplaudia enèrgicament. Per sort, nosaltres estàvem barrejats dins tota aquella multitud eufòrica.

El dissabte 24 de novembre, alumnes del conservatori de Cervera vam poder gaudir d'una tarda magnífica al Museu de la Música i a l'Auditori per sentir una grandíssima interpretació de Truls Mørk i l'OBC.

L'experiència va ser una forma totalment pràctica de viure la música ja que de vegades, clausurats dins el conservatori, oblidem que existeix un món ple d'aquest art. Això també ho vam comprovar al museu on resten una bona colla d'instruments exòtics.

Quan estàvem a baix, durant el concert submergits dins aquelles butaques, ens vam adonar de la importància dels que estan dalt. I aquest gir de perspectives fan arribar a la conclusió d'una interacció directa entre el públic i el músic que va recollir dos minuts d'aplaudiments.