15/05/2018
Els joves pianistes cerverins van oferir dos concerts a l'Auditori Pau Casals del Vendrell

El departament de piano del Conservatori i l'Escola de Música de Cervera va programar una sortida, dissabte 12 de maig, que va incloure des dels pianistes més joves que aquest curs començaren a tocar l'instrument fins als que actualment realitzen els darrers cursos per realitzar un concert a l'Auditori Pau Casals del Vendrell

A les 17.30 hores, els més joves feren una audició a l'Auditori Pau Casals de Sant Salvador (el Vendrell), on mostraren el seu treball en solitari i també a quatre mans a tots els pares i familiars que els acompanyaren. I ja al capvespre, a les 20.30 hores, una selecció de sis alumnes dels darrers cursos de Grau Professional oferiren un concert dins el Cicle Joves Intèrprets que organitza l'Auditori.
Lautaro Montt, Laura Farré, Olga Floruc, Mihaela Floruc, Gal·la Sisquella i Sònia Piqué foren els instrumentistes que representaren el Conservatori de Cervera en aquest concert de temporada, amb obres de Granados, Chopin, Beethoven, Liszt, Txaikovski, Albéniz, Bartòk i Debussy.

Fou sens dubte una sortida estimulant per a tots. Els més petits pogueren fer una de les seves primeres audicions, hi hagué una bona empatia i cohesió entre tots els participants i per als més grans fou una gran oportunitat el fet de poder debutar amb un minutatge important i en un auditori de bona acústica com aquest.

Informació i imatges aportades per Santi Riu