11/11/2019
Alumnes de percussió del Conservatori viatgen a Alemanya

De l’1 al 5 de novembre, els alumnes de grau professional de l’aula de percussió del Conservatori de Cervera, van viatjar a la ciutat alemanya de Bielefeld on van intercanviar diferents experiències amb els membres del grup de percussió alemany Bi-Cussion.

Durant l’estada a Bielefeld van visitar la ciutat i el seu magnífic Castell medieval “Sparrenburg”; l’Escola de Música i Art de Bielefeld amb més de 6.000 alumnes; una fàbrica d’instruments “Marimba Musikinstrumente” en la qual la major part de la producció eren instruments de percussió ( allà van poder veure com es construeixen les marimbes; etc.
El diumenge 3 de novembre es va dur a terme un concert de percussió al “Musik und Kunstschule” el qual va agrupar els alumnes cerverins amb els del grup Bi-Cussion, tots ells dirigits pels seus professors Aleydis Serra i Jörg Prignitz. Aquests dos grups van interactuar per tal de fer sonar peces que ambdós havien preparat a priori, cadascú a la seva escola. Cal dir que la valoració d’aquest concert fou molt positiva tant pel que fa a la part personal com musical.
L’estada a Alemanya es va tancar amb un sopar de comiat en el qual van ser presents tots els involucrats en el projecte. Han estat 5 dies inoblidables de convivència i enriquiment que ben segur tots plegats sempre recordaran.
Us avancem que a l’octubre del 2020 el grup de percussió alemany Bi-Cussion vindran a Cervera on faran un concert juntament amb els alumnes de percussió del Conservatori de Cervera.