17/10/2016
Concert del grup de percussió alemany "Bi-Cussion"

El passat dissabte el grup de percussió alemany “Bi-Cussion”, dirigit per Jörg Prignitz, va visitar per segon cop Cervera.

Aquest grup, format per 16 estudiants entre els 8 i 17 anys, ha estat premiat en nombrosos concursos i ha dut a terme molts concerts i activitats arreu d’Europa.

Alumnes de l’aula de percussió del Conservatori de Cervera acompanyats per la seva professora Aleydis Serra van acollir als Bi-Cussion i, entre altres, els van acompanyar a la visita guiada que van fer al campanar de la nostra ciutat i al concert que es va fer a l’Auditori, en el qual van interpretar unes peces tots junts.

Aquest concert, un cop més, va ser un èxit i va comptar amb un nombrós públic, potser perquè en aquest país tenim molt poques ocasions de veure i escoltar grups de percussió d’una espectacularitat i nivell com és aquest.

La gran majoria quan parlem de percussió pensem en tambors, i la percussió d’Escola és molt més que tot això. En aquest concert vam poder conèixer, veure i escoltar els instruments més representatius i menys coneguts d’aquesta família: marimbes, xilòfons, vibràfons, glockenspiels, timbales, etc i a la vegada gaudir i passar una bona estona envoltats de tots aquests.