09/05/2017
Sis alumnes del Conservatori participen al premi BBVA de música al Talent Individual

Lluc Pascual, alumne del Conservatori de Cervera de violoncel, guanya el premi a la interpretació d'obra catalana i obté un accèssit a la categoria jove.

Els alumnes Beth Rius (viola), Gerard Carulla (guitarra), Aina Carulla (violoncel), Lluc Pascual (violoncel), Eloy Fos (percussió) i Marc Puigpinós (piano) van participar el passat cap de setmana 6-7 de maig al concurs BBVA al talent indivivual, que organitza anualment l'Associació de Conservatoris de Catalunya.

El concurs va comptar amb la participació de 125 alumnes procedents de 22 conservatoris i centres autorittzats de grau professional de música de Catalunya.