14/12/2017
Joves acordionistes de Cervera, premiats al País Basc

Set acordionistes del Conservatori de Cervera van participar al XXX Festival Guipuscoà d'Acordió a Arrasate (País Basc), entre els dies 8 i 10 de desembre.

Amb més de 200 participants, els cerverins van tenir una alta representació a la Gala Final.

En aquest festival, dins de les diferents categories, els alumnes cerverins van obtenir uns grans resultats i també van ser escollits pel jurat per representar la categoria a la Gala que tingué lloc al teatre Amaya d’Arrasate – Mondragón.

Van obtenir medalla d'or: Lídia Soldevila (Categoria D), Aleix Prat (Categoria C) i Clàudia Baliellas i Aran Sala (Categoria B), i medalla de plata: Paula Torra (categoria B), Neriyà Dori (Categoria A) i Berta Villorbina (Iniciació A).

Després també es van presentar a la modalitat de Cambra 1, l’Special Quartet i l’Special Duo, obtenint ex-aequo la medalla d’or, i el representant de la categoria va ser el duet format per la Clàudia Baliellas i Aleix Prat, que també formen part del quartet a més a més de la Paula i l’Aran.

Cal destacar la gran participació d’aquest any i el gran treball que han fet tots al costat de la professora Sònia Peiró, tenint present que no són importants els premis sinó el que han après durant aquest llarg procés.