02/03/2018
Alumnes de percussió del Conservatori assisteixen a una trobada a l'Esmuc

El passat dissabte 24 de febrer de 2018 els alumnes de grau professional de percussió del Conservatori de Cervera, acompanyats de la seva professora Aleydis Serra, van assistir a la VI Trobada de Percussió dels Conservatori de Catalunya que es va celebrar un any més a l’ESMUC.

Durant la jornada els alumnes van poder realitzar diferents tallers com pot ser el de repertori orquestral, etc, i també van preparar unes peces juntament amb altres alumnes procedents de diferents conservatoris de catalunya. Aquestes es van presentar al concert de cloenda que es va realitzar a la Aula d’Orquestra de l’ESMUC.

Aquesta trobada va resultar una interessant activitat en la que a part de fer música els alumnes van poder conèixer les instal·lacions de l’Escola Superior de Música de Catalunya i conviure amb altres alumnes d’arreu del país.