19/02/2018
Múltiples activitats musicals del Conservatori de Cervera

El cap de setmana va excel·lir per les múltiples activitats musicals que d'alguna manera es dugueren a terme a partir del Conservatori de Música de Cervera.

Una selecció d'alumnes de piano de grau professional van participar en la desena Trobada de pianistes de les terres de Lleida que enguany va tenir lloc a Balaguer. Amb la temàtica de la improvisació, els alumnes pogueren treballar amb el professor d'improvisació de música clàssica i contemporània de l'Esmuc Agustí Fernández durant el matí, i a la tarda clogueren l'activitat amb un concert.

Per altra banda, el departament de piano també fou present a la segona sessió de les classes magistrals de música catalana que organitza l'Associació de Conservatoris de Catalunya i la Fundació Antigues Caixes Catalanes emmarcades dins del Premi BBVA de música al talent individual. En aquesta ocasió les classes es dugueren a terme al Conservatori de Badalona a càrrec del pianista José Enrique Bagaría.

L'aula de guitarra organitzà un taller de presència escènica al Conservatori, que anà a càrrec de Laura Fontanals.
I l'Orquestra Andreví realitzà un cap de setmana intensiu de treball a Rasquera, tal com havia fet altres anys i que servirà per preparar els propers concerts dels mesos de març i abril.