Imatge de complement
22/02/2016

El proper diumenge 28 de febrer començarà el XXXVI cicle de primavera de Cervera, organitzat pels Amics de la Música de Cervera. El concert inaugural anirà a càrrec de Marta Valero (mezzosoprano) i Anna Puigmartí (piano).

19/01/2016

El Conservatori del Liceu presenta un programa formatiu excepcional de cara als propers mesos. Consisteix en la visita al Conservatori del Liceu d'una selecció de músics extraordinaris, referents indicscutibles en les seves respectives especialitats, que oferirar classes magistrals, xerrades i alguns d'ells, també concerts que tindran un accent especial en el seu contingut educatiu.

25/11/2015

A continuació us deixem un recull d'imatges de l'exposició "Instruments del món".

29/10/2015

El proper dia 28 de novembre, el Conservatori de Cervera organitza dos tallers per a nadons i infants. Són gratuïts i ja podeu realitzar la inscripció on-line, seguint l'enllaç que adjuntem en aquesta notícia.

19/10/2015

Es tracta d'un videoclip sobre la violència de gènere, que s'estrenarà a Cervera el proper dia 27 de novembre. Clàudia Gual, jove directora de cinema cerverina, és qui encapçala aquest projecte.