08/04/2017

La comunitat educativa del Conservatori de Cervera manifesta el sentiment de condol més sincer i s'uneix al dolor de la família pel traspàs de Jordi Riu i Solé, exalumne i professor del centre.

27/03/2017

Publiquem a continuació el calendari de preinscripció, proves d'accés i matrícules per al proper curs 2017/18.

22/03/2017

Els joves alumnes del Conservatori de Música de Cervera han tornat a apropar la música als avis aprofitant l’onomàstica de sant Josep.

21/03/2017

El dissabte 18 de març, alumnes de percussió de Cervera van participar a la Trobada de Percussió de les Escoles de Música de Catalunya 2017, que es va realitzar al Prat de Llobregat.

07/03/2017

Les orquestres simfòniques dels conservatoris de Lleida i Cervera realitzaren una trobada, el dissabte 4 de març, per treballar un repertori comú. La jornada culminà amb un concert a la sala 1 de l'Auditori Enric Granados de Lleida que congregà un nombrós públic.

09/02/2017

S’obre la convocatòria del Premi BBVA de Música, que té com a objectiu potenciar la formació musical dels joves músics i estudiants i ajudar-los en la seva projecció professional. El convoca la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC) i BBVA CX.