09/02/2017

S’obre la convocatòria del Premi BBVA de Música, que té com a objectiu potenciar la formació musical dels joves músics i estudiants i ajudar-los en la seva projecció professional. El convoca la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC) i BBVA CX.

28/01/2017

Jordi Masó, Carles Trepat, Gerard Claret, Salvador Brotons i Marta Mathéu seran els encarregats d’impartir les classes magistrals sobre piano, guitarra, corda, vent i cant.

Les classes magistrals, adreçades als estudiants dels conservatoris de Grau Professional de Catalunya, es faran als conservatoris de Granollers, Lleida, Vila-Seca, Tarragona i Sabadell, són una activitat complementària del Premi BBVA de Música al Talent Individual.

Les sessions, que tindran lloc els mesos de febrer i març, estan coorganitzades per l’Associació de Conservatoris de Catalunya, la Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX.

Imatge de complement
22/12/2016

Us desitgem molt bones festes i feliç 2017 i una vegada més us convidem a “sentir” la nostra nadala i us felicitem a tots els que l’heu fet possible. Moltes gràcies!

Les classes començaran el dilluns, 9 de gener.
Gaudiu de les vacances!

20/12/2016

Durant el concert de Nadal del Conservatori es van donar a conèixer els guanyadors dels diferents concursos que s'han organitzat al voltant de l'exposició Ànima II. Són els següents:

13/12/2016

Un cop tancat el termini de presentació de treballs per al concurs de dibuix "Ànima II", s'està procedint a la deliberació per part del jurat. El nom dels guanyadors s'anunciarà durant el concert de Nadal del proper diumenge 18 de desembre.

Gràcies a tots els participants.

23/11/2016

La Paeria i el Conservatori Professional de Música de Cervera van organitzar un acte d’homenatge a Narcís Saladrigues per la seva contribució al desenvolupament i la consolidació dels ensenyaments musicals a la ciutat.