27/03/2017

Publiquem a continuació el calendari de preinscripció, proves d'accés i matrícules per al proper curs 2017/18.

22/03/2017

Els joves alumnes del Conservatori de Música de Cervera han tornat a apropar la música als avis aprofitant l’onomàstica de sant Josep.

21/03/2017

El dissabte 18 de març, alumnes de percussió de Cervera van participar a la Trobada de Percussió de les Escoles de Música de Catalunya 2017, que es va realitzar al Prat de Llobregat.

07/03/2017

Les orquestres simfòniques dels conservatoris de Lleida i Cervera realitzaren una trobada, el dissabte 4 de març, per treballar un repertori comú. La jornada culminà amb un concert a la sala 1 de l'Auditori Enric Granados de Lleida que congregà un nombrós públic.

09/02/2017

S’obre la convocatòria del Premi BBVA de Música, que té com a objectiu potenciar la formació musical dels joves músics i estudiants i ajudar-los en la seva projecció professional. El convoca la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC) i BBVA CX.

28/01/2017

Jordi Masó, Carles Trepat, Gerard Claret, Salvador Brotons i Marta Mathéu seran els encarregats d’impartir les classes magistrals sobre piano, guitarra, corda, vent i cant.

Les classes magistrals, adreçades als estudiants dels conservatoris de Grau Professional de Catalunya, es faran als conservatoris de Granollers, Lleida, Vila-Seca, Tarragona i Sabadell, són una activitat complementària del Premi BBVA de Música al Talent Individual.

Les sessions, que tindran lloc els mesos de febrer i març, estan coorganitzades per l’Associació de Conservatoris de Catalunya, la Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX.