Imatge de complement
22/12/2016

Us desitgem molt bones festes i feliç 2017 i una vegada més us convidem a “sentir” la nostra nadala i us felicitem a tots els que l’heu fet possible. Moltes gràcies!

Les classes començaran el dilluns, 9 de gener.
Gaudiu de les vacances!

20/12/2016

Durant el concert de Nadal del Conservatori es van donar a conèixer els guanyadors dels diferents concursos que s'han organitzat al voltant de l'exposició Ànima II. Són els següents:

13/12/2016

Un cop tancat el termini de presentació de treballs per al concurs de dibuix "Ànima II", s'està procedint a la deliberació per part del jurat. El nom dels guanyadors s'anunciarà durant el concert de Nadal del proper diumenge 18 de desembre.

Gràcies a tots els participants.

23/11/2016

La Paeria i el Conservatori Professional de Música de Cervera van organitzar un acte d’homenatge a Narcís Saladrigues per la seva contribució al desenvolupament i la consolidació dels ensenyaments musicals a la ciutat.

14/11/2016

Benvolgudes famílies,

Atenent la RESOLUCIÓ ENS/2172/2016, de 13 de setembre, per la qual s'estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, el dilluns 7 de novembre s’ha iniciat el període d’eleccions al consell escolar.

Trobareu al taulell del Conservatori les llistes amb la publicació dels censos i el calendari corresponent

Imatge de complement
08/11/2016

Durant el curs 2016-17, els alumnes de grau professional del Conservatori de Cervera, i també alumnes d'altres conservatoris, podran participar en les classes magistrals de corda "Aula Oberta".