15/10/2015

A continuació podeu consultar la presentació que vam utilitzar per la reunió de pares del passat dia 14 d'octubre.

13/10/2015

El proper diumenge començarà el cicle de concerts de tardor de Cervera. El concert inaugural anirà a càrrec dels alumnes del Conservatori que van finalitzar l'any passat el Grau Professional.

05/10/2015

Les classes de l'assignatura Història de la Pedagogia començaran el proper dissabte, 10 d’octubre, de les 10h a les 13h, a l’aula Brahms.

14/09/2015

Avui dia 14 de setembre comença el nou curs escolar, també al conservatori.

01/08/2015

Els alumnes de l'aula d'improvisació musical van actuar el dia 31 de juliol a Ivars d'Urgell. Van presentar en directe els temes que han composat i enregistat ells mateixos durant tot el curs.

17/07/2015

Tots els alumnes del Conservatori de Cervera que han fet les proves d'accés a estudis superiors de música han aconseguit els seus objectius i podran continuar els estudis musicals a partir del curs vinent als següents centres:

• Ignasi Camps, composició: Esmuc (Conservatori Superior de Música de Catalunya)
  • Arnau Juanco, fagot: Musikene (Centro Superior de Música del País Vasco)
  • Júlia Reixachs, flauta: Conservatori Superior de Música del Liceu
  • Núria Serés, violoncel: Conservatorio superior de Música "Joaquín Rodrigo" (València)
  • Ester Trilla, violoncel: Esmuc (Conservatori Superior de Música de Catalunya)

<<<Pàgina  11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | >>>