09/05/2018

Dissabte 5 de maig Cervera es va convertir en la ciutat amfitriona d'acordionistes vinguts d'arreu en motiu de la 2a edició del Dia mundial de l'acordió, que va duplicar l'assistència de participants amb més de 150 músics arribats de diferents llocs d'Espanya, Itàlia i França.

03/05/2018

Publiquem a continuació el calendari de les proves d'accés a grau professional.

05/04/2018

A continuació informem de les dates de preinscripció i matrícula per al proper curs 2018/2019.

02/03/2018

El passat dissabte 24 de febrer de 2018 els alumnes de grau professional de percussió del Conservatori de Cervera, acompanyats de la seva professora Aleydis Serra, van assistir a la VI Trobada de Percussió dels Conservatori de Catalunya que es va celebrar un any més a l’ESMUC.

19/02/2018

El cap de setmana va excel·lir per les múltiples activitats musicals que d'alguna manera es dugueren a terme a partir del Conservatori de Música de Cervera.

07/02/2018

Xavier Coll, José Enrique Bagaría, Ofèlia Sala, Dani Cubero i Salvador Brotons seran els encarregats d’impartir les classes magistrals sobre guitarra, piano, cant, corda i vent.

Les classes magistrals, adreçades als estudiants dels conservatoris de Grau Professional de Catalunya, es faran als conservatoris de Cervera, Badalona, Tarragona, Granollers i Manresa, són una activitat complementària del Premi BBVA de Música al Talent Individual.

Les sessions, que tindran lloc els mesos de febrer i març, estan coorganitzades per l’Associació de Conservatoris de Catalunya i la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA CX.