07/02/2018

Xavier Coll, José Enrique Bagaría, Ofèlia Sala, Dani Cubero i Salvador Brotons seran els encarregats d’impartir les classes magistrals sobre guitarra, piano, cant, corda i vent.

Les classes magistrals, adreçades als estudiants dels conservatoris de Grau Professional de Catalunya, es faran als conservatoris de Cervera, Badalona, Tarragona, Granollers i Manresa, són una activitat complementària del Premi BBVA de Música al Talent Individual.

Les sessions, que tindran lloc els mesos de febrer i març, estan coorganitzades per l’Associació de Conservatoris de Catalunya i la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA CX.

17/01/2018

El Conservatori de Cervera obre les inscripcions per a les classes magistrals de corda d'aquest curs 2017-18.

10/01/2018

Els alumnes de l'orquestra Andreví del Conservatori de Cervera ja poden realitzar la inscripció on-line pel cap de setmana de treball a Rasquera.

14/12/2017

Set acordionistes del Conservatori de Cervera van participar al XXX Festival Guipuscoà d'Acordió a Arrasate (País Basc), entre els dies 8 i 10 de desembre.

08/11/2017

El Conservatori de Cervera celebra la festivitat de Santa Cecília programanat una sèrie d'activitats extraordinàries entre el 10 i el 26 de novembre de 2017.

05/10/2017

Adjuntem la informació que vam exposar en la reunió de pares del passat 4 d'octubre.