05/04/2018

A continuació informem de les dates de preinscripció i matrícula per al proper curs 2018/2019.

02/03/2018

El passat dissabte 24 de febrer de 2018 els alumnes de grau professional de percussió del Conservatori de Cervera, acompanyats de la seva professora Aleydis Serra, van assistir a la VI Trobada de Percussió dels Conservatori de Catalunya que es va celebrar un any més a l’ESMUC.

19/02/2018

El cap de setmana va excel·lir per les múltiples activitats musicals que d'alguna manera es dugueren a terme a partir del Conservatori de Música de Cervera.

07/02/2018

Xavier Coll, José Enrique Bagaría, Ofèlia Sala, Dani Cubero i Salvador Brotons seran els encarregats d’impartir les classes magistrals sobre guitarra, piano, cant, corda i vent.

Les classes magistrals, adreçades als estudiants dels conservatoris de Grau Professional de Catalunya, es faran als conservatoris de Cervera, Badalona, Tarragona, Granollers i Manresa, són una activitat complementària del Premi BBVA de Música al Talent Individual.

Les sessions, que tindran lloc els mesos de febrer i març, estan coorganitzades per l’Associació de Conservatoris de Catalunya i la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA CX.

17/01/2018

El Conservatori de Cervera obre les inscripcions per a les classes magistrals de corda d'aquest curs 2017-18.

10/01/2018

Els alumnes de l'orquestra Andreví del Conservatori de Cervera ja poden realitzar la inscripció on-line pel cap de setmana de treball a Rasquera.

Pàgina  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | >>>